حتما می دانید لباس زیر شامل مواردی زیادی همچون زیرپوش، شورت، سوتین و …. بوده که جزو موارد ضروری و روزمره جهت استفاده آقایان و بانوان می باشد.

ما در این مطلب قصد داریم به شرایط خرید لباس زیر عمده و ویژگی های آن بپردازیم، پیشهاد می شود تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعات لازم در این خصوص را کسب نمایید.

امروزه حوزه البسه زیر نیز در کنار سایر حوزه های پوشاک با پیشرفت چشمگیری همراه بوده و از این رو قشر مختلفی امکان استفاده از لباس زیر در طرح و مدل دلخواه را خواهند داش

ت. با توجه به این که لباس زیر بیشترین تماس با سطح پوست را داشته، انتخاب و خرید نوع باکیفیت آن همیشه از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. زیرا افرادی که از البسه زیر باکیفیت استفاده می نمایند، کمتر در معرض انواع حساسیت ها و آسیب های پوستی قرار می گیرند. پس پیشنهاد می شود جهت تهیه لباس زیر عمده و تکی همواره از مراکز معتبر خرید نموده تا علاوه بر حفظ سلامتی، طراوت و شادابی را نیز تجربه نمایید.

پخش و فروش لباس زیر عمده لعیا

مجموعه لعیا با بیش از 30 سال تجربه به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تولید و فروش لباس زیر عمده و تکی در تهران به شمار می رود. این مجموعه یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لباس زیر مناسب آقایان و بانوان می باشد که همواره با بهره گیری از الیاف طبیعی 100% نخ و پنبه محصولاتی متنوع از جمله ست شورت و سوتین را در مدل های مختلف تولید و با ضمانت 1 ساله به بازار عرضه می نماید. لعیا با بهره گیری از دانش و استعداد جوانان ایرانی موفق به تولید انواع البسه زیر نانو و آنتی باکتریال شده است. فروش لباس زیر عمده با مناسب ترین قیمت نسبت به رقبا از دیگر مزایای مجموعه لعیا می باشد. تمام فروشندگان محترم از طریق وب سایت مجموعه لعیا و یا تماس با قسمت پشتیبانی امکان ثبت سفارش را خواهند داشت. پرسنل این مجموعه ضمن شکیبایی آماده پاسخگویی به نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده‌ی شما مشتریان گرامی خواهند بود. لازم به ذکر است مجموعه لعیا به صورت حضوری نیز در بازار بزرگ تهران فعالیت می نماید.

 

 

محصولات مجموعه لعیا

محصولات مجموعه لعیا شامل انواع سوتین و شورت از جمله بارداری، ضد حساسیت، شیردهی، سوزنی، طبی شیردهی، نخی، فنردار، بدون فنر، گنی، گیپور، دانتن و جنیفری می باشد. در بسیاری از مواقع ممکن است افراد به خصوص بانوان تمایل به خرید مستقیم و حضوری البسه زیر نداشته باشند که در این صورت می‌توانند از طریق مراجعه به وب سایت رسمی لعیا اقدام به خرید نمایند. لازم به ذکر است که ما در تولیدی لعیا علاوه بر فروش لباس زیر عمده، جهت رفاه حال مشتریان گرامی محصولات خود را به صورت تکی نیز عرضه می نماییم. محصولات ما با توجه به تنوع در مدل، رنگ، سایز سلیقه ی جامعه ی آماری بالایی از افراد جامعه را پوشش می دهد.

 

بهترین الیاف جهت البسه زیر و شرایط نگهداری از آن

استفاده از البسه زیر با الیاف مصنوعی در طولانی مدت ممکن است باعث انواع بیماری ها و همچنین حساسیت های پوستی برای افراد شود. به همین منظور ما در تولیدی لعیا با استفاده از الیاف طبیعی 100% نخ و پنبه در تولید لباس زیر عمده شرایطی را فراهم نموده ایم تا افراد با خیالی آسوده، شادابی و طراوت را جهت استفاده طولانی مدت احساس نمایند. الیاف طبیعی ضمن سهولت در شستشو، طول عمر بالایی داشته و می توان مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمود که این موضوع از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. البته نحوه استفاده و نگهداری از لباس زیر نیز یکی از موارد حائز اهمیتی می باشد که در طول عمر لباس نقش بسزایی دارد. به این منظور می بایست دقت نمود تا هنگام شستشو از آب در دمای پایین تر از 40 درجه سانتی گراد استفاده نموده و همچنین حین شستشو از چلاندن بیش از حد لباس نیز اجتناب شود. پس از آبکشی کامل نیز می توان آن را با استفاده از آفتاب و یا اتو خشک نمود. ضمن رعایت موارد عنوان شده می توانید از لباس زیر در مدت زمان بیشتری استفاده نمایید.

 

مزایای استفاده از البسه زیر لعیا

مجموعه لعیا با ارائه خدمات پس از فروش لباس زیر عمده همواره در تلاش است تا هزینه نهایی را برای مصرف کنندگان تا حد امکان کاهش دهد. محصولات این مجموعه به صورت کاملا ایرانی از بهترین الیاف ارگانیک تهیه شده است. استفاده از دانش به روز باعث بالا رفتن کیفیت محصولات و به طبع آن حمایت شما عزیزان از مجموعه ما شده است. البسه زیر لعیا ضد حساسیت بوده که این مورد جهت افرادی که پوست حساسی دارند بسیار حائز اهمیت می باشد. کیفیت الیاف لعیا به گونه ایست که در زمستان راحت، گرم و در تابستان احساس خنکی را برای شما به ارمغان می آورد. گروه تولیدی لعیا همچنین خدمات پس از فروش جهت لباس زیر عمده و تکی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

 

همان طور که در مطالب قبلی عنوان شد لعیا یکی از بزرگترین واحدهای فعال در زمینه فروش لباس زیر عمده و تکی می باشد. از مهم ترین مزایای محصولات لعیا می توان به رنگرزی محصولات در مواد نانو و آنتی باکتریال، انجام فرایند کامپکت و به طبع آن مقاومت در برابر چروک شدن، داشتن ضخامت مناسب و طبع آن راحتی و همچنین طراحی جهت سلایق مختلف اشاره نمود. در انتها نیز با بسته بندی محصولات به صورت کاملاً بهداشتی ضامن سلامتی مشتریان خود خواهیم بود. ما با فروش لباس زیر عمده و تکی تلاش می‌کنیم تا مدیریت بازار را از لحاظ کیفیت و قیمت کنترل نموده و امکان اشتغال هزاران نفر ایرانی علاقه مند به این حوزه را نیز فراهم نماییم.

جمع بندی (سخن پایانی)

به انتهای این مقاله رسیدیم. سپاس که تا انتها همراه ما بودید. لعیا به عنوان یکی از واحدهای پخش و فروش لباس زیر عمده و تکی، خدمات پس از فروش را ضمن احترام به متقاضیان گرامی ارائه می نماید. خدمات پس از فروش این مجموعه شامل مواردی همچون ضمانت کیفیت کالا، ارائه گارانتی 1 ساله، پشتیبانی و پیگیری سفارشات می باشد. ضمنا ما در این مجموعه تلاش می کنیم تا تمام سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما عزیزان برسد. پیشنهاد می کنیم اگر تا به حال از البسه زیر لعیا استفاده نکرده اید با یکبار خرید و لمس کیفیت، به مشتری دائمی ما تبدیل شوید.

 

دیدگاهی در مورد “لباس زیر عمده و شرایط آن

  1. 98989133021793 گفت:

    سلام من یه سفارش دادم ۴تا شورتا رو اشتباه ثبت کردم واتس اپ تلفن اینستاگرام پیغام دادم اما اصلا توجهی نکردین لطفاااا توجه کنید

    1. ادمین گفت:

      سلام پیگیری شدیا خیر

دیدگاهتان را بنویسید