نکات بسیاری در مورد لباس زیر ها وجود دارد که باید همیشه آنها را رعایت کنید. لباس زیر یکی از مهمترین پوشش عا برای هر خانم و آقایی میباشد لباس زیرهای خود را با دقت انتخاب نمایید و به درستی از آنها استفاده کنید تاهمیشه بدنی سالم داشته باشید .

در این مقاله اشتباهایی را در زمان استفاده از لباس زیر برای شما بزگواران آماده کرده ایم تا با مطالعه آن ها دیگر این اشتباهات خطرناک در مورد لباس زیر را انجام ندهید و سلامتی خود را همیشه حفظ نمایید

یکی از نکاتی که باید همیشه آن را رعایت کنید این میباشد که لباسهای تیره را در زیر لباسهای روشن نپوشید نکته ای این می باشد که لباس زیرهای توری و خیلی باریک را در زیر لباسهای مجلسی خود نپوشید.

اشتباه اول:ناحیه فاق لباس زیر از جنس پنبه نمیباشد.
تمام بخش های لباس زیر زنانه از الیاف های طبیعی تولید میشوند اما قسمت فاق لباس زیر برای اینکه باید خشک و تازه بماند باید از پنبه تولید شود زمانی که میخواهید برای خرید لباس زیر اقدام نمایید حتما به این نکته دقت کنید که قسمت فاق لباس زیر شما زا زجنس پنبه باشد و از جس های دیگر استفاده نکنید چرا که در این صورت ممکن است دچار عفونت و یا قارچ ها شوید .

لباس زیرهای توری و پلی امید با نگه داشتن گرما رطوبت موجب تحریک پوست شده و محیطی برای رشد باکتری ها ایجادمیکند. البته برجی از لباس زیرهای توری قسمت فاق آن ها از پنبه میباشد و در این صورت استفاده از آنها آسیب به افراد نخواهد زد. پارچه های ابرایشمی نیز همین معایب را دارد

لباس زیرهای توری و لا مبادا را سعی کنید برای مناسبت های خاص نگه دارید و برای روز مرگی خود از لباس زیرهای نخی استفاده نمایید . چرا که پنبه بسیار سبک بوده و خطر ابتلا به عفونت هاب مخمر و عفونت های ادراری را کمتر کند.

سایز لباس زیر زنانه نباید کوچک باشد:
اگر توانستید در زمان خرید لباس زیر حتما آن را پرو کرده تا بدانید اندازه شما هست یا خیر البته لباس زیر به دلیل بهداشتی بودن امکان پرو ندارد چرا که از نظر بهداشتی کار صحیحی نمیباشد برند های مختلف سایز ای متفاوتی هم دارند و همه آن ها به یک اندازه نیستند برای سلامتی خودتان باید در زمان خرید لباس زیر سایز آنها را دقت کرده و لباس زیری را انتخاب کنید که اندازه میباشد

شورت ها و سوتین هایی که تنگ باشند ممکن است دچار عرق سوزشدن و آزار دادن پوست شما شوند و همچنین برخی از حساسیت های پوستی به همراه دارند و خارش و سوزش را در بدن ایجاد میکنند.

شست و شوی لباس زیرها با مواد شوینده صنعتی :
شست و شوی لباسها با مواد شوینده صنعتی کاری بسیار اشتباه میباشد پوست خانم ها بسیار حساس می باشد.لباس زیر های آنها با مواد شوینده صنعتی و رایحه ها انجام بگیرد ممکن است مواد شیمایی موجود درون نرم کننده ها میتواند موجب خارش و اگزما ی پوستی شوند برای این کار باید از پودرهایی استفاده نمایید.

استفاده تمام مدت ازشورت های نازک و بدن نما کار بسیار اشتباه میباشد.

شورتهای زنانه ای که بدن نما هستند موجب ایجاد عفونت ها و قارچ ها میشوند و شما نباید ساعت ها آن ها را بر تن داشته باشید و تنها برای مناسبت های خاص از آن ها استفاده کنید قسمتی از لباس زیر که بیرون میباشد همیشه در معرض باکتری و میکروب است و با پوشیدن اینگونه شورت ها بدن شما به بیماری ها و عفونت ها نزدیک تر خواهد شد .

یکیدیگر از اشتباهاتی که خانم ها انجام میدهند این است که به لکه ها بی توجهی میکنند :

شاید بررسی لباس زیر برای شما کاری خوشایند نباشد اما همیشه باید دقت داشته باشید تا اگر لکه ای بر روی آن ها ببینید لباس زیر خود را تعویض کنید .

اشتباه بعدی این است که بعد از ورزش و فعالیت لباس زیر های خود را تعویض نمیکنید :

بعد از ورزش و تمرینات یوگا و یا فعالیت هایی درون منزل و یا محل کار شما برای دوش گرفتن اقدام کنید و بعد اگر میخواهید کار دیگر انجام دهید چرا که باید لباس زیر های شما تعویض شوند و با همان لباس زیر به کار های دیگر خود نپردازید . لباس زیر میتواند موجب حساسیت های پوستی شود و دچار باکتری ها و عفونت شوید .

خوابیدن با لباس زیر نیز کاری اشتباه میباشد

برای بسیاری از خانم ها خوابیدن با لباس زیر مشکلی ایجاد نمیکند اما از نظر علمی و سلامتی بهتر است زمان خواب لباس زیر به تن نداشته باشید اگر هم در زمانخواب از لباس زیر استفاده میکنید بهتر است از لباس زیری استفاده نمایید که از جنس پنبه میباشد .

اشتباه دیگر این است که لباس زیر سفید را در زیر لباس سفید میپوشید

پوشیدن لباس زیر های سفید در زیر لباس های سفید دیگر برای سلامتی افراد خطرناک نمیباشد اما بهتر است که این کار را نکنید ترکیب این دورنگ موجب میشود بخش هایی از بدن خانم ها نمایان شود که این کار درستی نمیباشد

 

خانم ها و آقابان هم باید در زمان رابطه نکات بهداشتی رارعابت کنندتا درچار بیماری نشوند و سلامت آنها همیشه حفظ شود.

پس میدانید که در زمان خرید لباس باید نکات بسیاری را رعایت کنید . و دقت بسیاری بر روی لباس زیر های خود داشته باشید و آنها را بی اهمیت ندانید.

دیدگاهتان را بنویسید