سوتین لعیا یکی از البسه زیر پر کاربرد جهت استفاده بانوان می باشد. برند لعیا نامی آشنا با بیش از 30 سال سابقه در تولید البسه زیر با کیفیت، متنوع، مقرون به صرفه و هم چنین ضمانت 1 ساله همواره به افتخاری در صنعت پوشاک ایران تبدیل شده است. این برند به طور مرکزی و عمده در بازار بزرگ تهران فعالیت می نماید و تولیدات خود را به گونه ای تولید و روانه بازار می نماید که مورد پسند هر گونه قشری قرار گیرد. از این رو البسه زیر لعیا تامین البسه زیر جامعه آماری بالایی از افراد جامعه را بر عهده دارد. جالب است بدانید بخش عمده ی از مواد اولیه برند لعیا توسط خود این مجموعه از الیاف 100% نخ  و پنبه تولید می شود که این مورد برای افرادی که پوست حساسی دارند بسیار ایده آل می باشد و در سایر موارد از جمله دستک، رکاب، گیپور و قزن که در تولید سوتین کاربرد  دارد از اجناس وارداتی با بالاترین کیفیت استفاده می نماید. از آنجایی که البسه زیر دارای بیشترین تماس با سطح پوست است و در طولانی مدت استفاده می شود می بایست هنگام انتخاب و خرید از اجناس متفرقه خودداری نموده و از البسه زیری که کیفیت بالایی دارند استفاده شود تا ضمن حفظ سلامتی، احساس آسایش و راحتی را نیز برای فرد به ارمغان آورد.

با توجه به موارد عنوان شده می توان گفت لعیا جزو بهترین ها در بازار بوده و با توجه به قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا طرفداران بی شماری دارد. به طور کلی لعیا تولیدات متنوعی از جمله انواع سوتین، شورت و سایر البسه زیر را شامل می شود که در این مطلب قصد داریم به موارد لازم جهت سوتین لعیا بپردازیم.

سوتین لعیا در انواع مختلفی از جمله انواع سوتین های نخی، سوتین فنردار، بدون فنر، طرح دار، گنی، ضد حساسیت، طبی، سوزنی، طرح ترک، طرح مادام، شیردهی، پرسی، فانتزی تولید و مورد استفاده بانوان قرار می گیرد. انتخاب سوتین با توجه به نوع کاربرد و همچنین شرایط صورت می گیرد. در ادامه به انواع سوتین لعیا خواهیم پرداخت.

به طور کلی سوتین یا سینه بند از جمله موارد پر کاربردی است که بانوان از سن بلوغ جهت رعایت بهداشت و همچنین حفظ عفت به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از سبد پوشاک شان همواره از آن استفاده می نمایند. از این رو انتخاب کیفیت مناسب هنگام خرید سینه بند یکی از موارد مهمی است که مورد توجه بانوان گرامی بوده و آنان که به سلامتی و بدن خود اهمیت می دهند از بهترین کیفیت های موجود در بازار استفاده می نمایند. سوتین لعیا با تنوع فراوان و بهترین کیفیت کمک شایانی به بانوان جهت انتخاب و خرید مدل مورد علاقه می نماید.

به طور کلی سوتین ها در سه دسته بندی فنردار، جک دار، اسفنجی قرار می گیرند که در طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند. نخ و پنبه جزو بهترین اجناس جهت تولید سوتین بوده که ضمن حفظ طول عمر بالا احساس راحتی را در فرد ایجاد می نماید و باعث می شود در طولانی مدت امکان نیز استفاده از آن وجود داشته باشد.

 

سوتین لعیا مدل فنردار

سوتین لعیا مدل فنردار مناسب بانوانی می باشد که قصد دارند حالت سینه خوش فرم تر و به سمت بالا نشان داده شود. سوتین های فنر دار اغلب در هنگام استفاده طولانی مدت باعث ایجاد ناراحتی و همچنین مشکلات عمده ای را برای فرد به همراه دارد. اما جالب است بدانید مجموعه لعیا با استفاده از فنر مناسب و استاندارد تا حد امکان از این مورد جلوگیری نموده و به بانوان این امکان را می دهد تا در مدت زمان طولانی و بدون احساس ناراحتی از آن استفاده نمایند. ست فنردار لعیا در انواع متفاوتی از جمله نخی، پرسی، سوزن دار، گیپوردار و …. با توجه به نوع استفاده و هم چنین جهت انتخاب سلیقه های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد.

 

سوتین لعیا مدل اسفنجی

در سوتین اسفنجی (ابری) همان طور که از نام آن پیداست، از اسفنج استفاده شده است و مناسب بانوانی می باشد که سینه های افتاده ای دارند. مادرانی که در دوران شیردهی دچار افتادگی سینه می شوند، سوتین اسفنجی لعیا گزینه مناسبی جهت استفاده آنان می باشد، زیرا که این نوع سینه بند ضمن کمک به فرم ایده آل سینه ها در افزایش سایز سینه ها نیز موثر می باشد. ضمنا با توجه به گردش هوا در اطراف سوتین لعیا مدل اسفنجی، رطوبت حاصل از تعرق تا حد امکان از بین رفته و این امر در کاهش ابتلا به انواع حساسیت پوستی نقش بسزایی ایفا می نماید. سینه بند لعیا مدل اسفنجی در طرح ها و مدل های مختلف از جمله مدل طبی، سوزنی، شیردهی، فانتزی و …  با کیفیت عالی همواره ضامن سلامتی بانوان گرامی می باشد.

 

 

سوتین لعیا مدل جک دار

این مدل از سینه بند با بهره گیری از جک مانع از افتادن سینه شده و باعث می شود سینه در حالت مناسبی دیده شود. سوتین لعیا مدل جک دار نیز جهت استفاده افرادیست که سینه های شل و افتاده ای دارند. با توجه به متنوع بودن سوتین لعیا مدل جک دار بانوان با بررسی مدل های متنوع در وب سایت این مجموعه امکان انتخاب مدل مورد علاقه خود را خواهند داشت. سوتین لعیا مدل جک دار نیز در طرح های مختلف از جمله فانتزی، نخی، ضد حساسیت، بدون فنر، فنر دار، طبی، سوزنی، …. تولید و با مناسب ترین قیمت در اختیار بانوان گرامی قرار می گیرد.

 

جمع بندی (سخن پایانی)

به پایان این مقاله رسیدیم، سپاس که تا انتها همراه ما بودید. در این مطلب به ویژگی ها و تنوع سوتین لعیا پرداختیم. همان طور که عنوان شد سینه بند یکی از موارد مهم جهت استفاده بانوان بوده و به دلیل استفاده مکرر بانوان از این لباس زیر، انتخاب نوع با کیفیت و استاندارد آن نقش بسزایی در حفظ سلامتی بانوان ایفا می نماید. ما در مجموعه لعیا با استفاده از با کیفیت ترین اجناس با ضمانت 1 ساله و همچنین قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر برندها همواره ضامن سلامتی و آسایش شما بانوان گرامی و محترم خواهیم بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید